وبلاگ

تعمیرات خودروهای چینی

تعمیرات خودروهای چینی

پیش از آن که در مورد تعمیرات خودروهای چینی صحبت کنیم اطلاعاتی باید در مورد خودروهای چینی داشته باشیم .

خودرو های چینی خود رو هایی هستند که با تکنولوژی قابل قبولی ساخته می شوند و آمار خوبی از خرید خودرو را داخل ایران دارند .

بازار ایران بیش از دهها برند مختلف از خودروهای چینی وجود دارد که مشتریان زیادی را به سوی خود می‌کشد .

حجم بالای خودروها در ایران نشان دهنده این است که در بازار عرضه ایران و تعداد ماشین های که در ایران وجود دارد و خرابی ها هم به همان نسبت هم بیشتر می‌شود .

در صورتی که تعمیرات خودروهای چینی نیاز به متخصص دارند و توانایی تعمیر انواع مدل های مختلف خودرو های چینی را داشته باشند و تجربه کافی را داشته باشند.

یادگیری تعمیرات خودروهای چینی کار خیلی سختی می باشد و نیاز به زمان زیادی دارد .

علاوه بر تعمیرات خودروهای چینی تعمیرات انواع خودرو های دیگر نیز نیاز به بهترین متخصصان در زمینه تعمیرات خودرو دارد و به صورت تخصصی آموزش دیده باشد و تجربه کافی را داشته باشند.

قطعات خودرو چینی

با اینکه زمان زیادی از ورود خودروهای چینی و قطعات آن به کشور ما می‌گذرد اما از اول ورود خودروهای چینی تا امروز تهیه لوازم یدکی خودروهای چینی و قطعات خودروهای چینی یکی از مشکلات بزرگ برای خودرو دارها بوده است .

با این که در سال‌های اخیر خودروهای چینی در تیراژ بالا تولید شده‌اند اما در سال‌های اخیر قطعات خودروهای چینی و تعمیرات خودروهای چینی به سختی پیدا می شدند .

خریداران خودروهای چینی اولین سوالی که به ذهن شان می رسد آیا لوازم یدکی خودروها به آسانی پیدا می شود یا نه .

چون مسلما در طول استفاده از خودرو حداقل یکبار باید لوازم یدکی خودرو ها تعویض شود تا فرسوده نشود .

خریداران در ابتدای خرید به این فکر هستند که وقتی که ماشینشان خراب می شود تعمیرات خودرو چینی را چطوری و در کجا انجام دهند .

 قطعات خودرو چینی در شهرهای بزرگ به سختی یافت می شود که در شهرهای کوچک نیز بسیار دشوار است.

همچنین لوازم یدکی خودروهای چینی به سختی پیدا میشود لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی برلیانس نمونه از لوازم یدکی های خودروهای چینی میباشند که در ایران به فروش می رسند . می توان به صورت اینترنتی و حضوری آن ها را تهیه کرد.

فروشگاه قطعات خودرو اینترنتی لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی برلیانس برای صرفه جویی در هزینه و وقت  مشتری ها و راحتی کار خودشان این امکان را فراهم کردند که به صورت اینترنتی لوازم یدکی را به فروش برساند.

قطعات جلوبندی و قطعات موتوری

 قطعات جلوبندی چیست ؟ قطعات جلو بندی خودروها مجموعه‌ای از قطعات هستند که وظیفه تعلیق خودرو در پیچ ها و دست اندازها را به عهده دارد.

در تعمیرات خودروهای چینی قطعات جلوبندی شامل فنر، رام، کمک فنر، سیبک ها، طبق، سگدست، میل تعادل یا میل موج گیر  و سیستم فرمان می باشد.

موتور خودرو یکی از اختراعات بی نظیر در تاریخ بشریت بوده است که زندگی انسان‌ها را با تحولات اساسی مواجه کرده است . قطعات موتوری شامل بلوک، سیلندر، واشر سر سیلندر، سیلندر، واتر پمپ، پیستون، میل لنگ ،کارتر، سوپاپ، میل سوپاپ، شمع، تسمه تایم ،فلایویل، شاتون، فنر، سوپاپ ، رینگ، پیستون، پمپ روغن توربو، شارژ موتور، استارت،  سوپاپ پی سی وی،  می باشد.

خرابی خودروهای چینی موتورها و قطعات جلوبندی حتماً باید توسط متخصص تعمیرات خودروهای چینی انجام شود.

تعمیرات موتور تمام خود رو ها ی چینی بسیار پر اهمیت و حساس می باشد و باید در صورت خرابی به طور حرفه ای و توسط متخصصان حرفه ای تعمیر شوند.

و نکته دیگر اینکه جلو بندی خودرو ها در جاده های پر پیچ و خم بسیار تحت فشار قرار می گیرد و باید با احتیاط رانندگی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *